Monday, September 2, 2013

Selamat Datang Fellaini

Akhirnya, penanti penyokong Man United untuk melihat pemain baru untuk musim ini terjawab bila Marouane Fellaini sertai Man United. Sepanjang tempoh musim perpindahan, Everton telah banyak kali menolak tawaran Man United untuk beli Fellaini dan Baines. 

Kehadiran Fellaini sedikit sebanyak dapat membantu barisan tengah Man United yang kurang mantap. Kalau dibandingkan dengan pasukan lain, pemain tengah mereka begitu mantap. Tetapi Man United bergantung kepada Cleverley, Carrick atau Anderson yang kurang pamerkan persembahan yang bertenaga.

Tapi bagi aku, berita Fellaini ke Man United tetap tak dapat perasan kecewa kerana Arsenal dapat beli Mesut Ozil. Pada mulanya, berita mengatakan Man United turut mengejar Ozil, tapi Moyes mengeluarkan kenyataan tidak akan membeli Ozil. Sedikit kecewa bagi aku sebab aku suka dengan cara permainan Ozil. 

Pintu perpindahan pun dah tutup. Lepas ini, kena tunggu sajalah setiap minggu perlawanan Man United sama ada boleh menpertahankan kejuaraan ataupun tidak. Glory Glory Man United!!!

No comments:

Post a Comment